För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
I den här e-tjänsten kan du som jobbar inom kommunen och på Ekerö Bostäder beställa datorer, skärmar och annan IT-utrustning. Du kan även beställa paketet "digital arbetsplats" för medarbetare inom socialförvaltningen.
Exempel på annan IT-utrustning:
Har du frågor kring beställning av dator vänligen kontakta itsupport@ekero.se
Du loggar in i e-tjänsten med ditt datoranvändarnamn (ex. Kalle Andersson har kallean eller kallean01) och lösenord som du har på din dator. Här hittar du ditt datoranvändarnamn.
Om du har påbörjat en tjänst kan du när som helst spara och återuppta tjänsten vid ett senare tillfälle genom att logga in på Min sida.
Kontakta gärna itsupport@ekero.se om du har frågor eller funderingar kring din beställning.
Tillbaka till blanketter och andra självservicetjänster