Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
  • Självservicetjänster och blanketter
  • Om personuppgiftslagen
Logga in
  • StartsidaPil

Beställning och administrering av Swish

Information

I den här e-tjänsten kan du:

  • ansöka om ett nytt Swish-nummer till din verksamhet
  • lägga till, ta bort eller ändra behörighet för användare i Nordea Swish Företagsverktyg.

Swish kan användas som betalningssätt vid exempelvis caféförsäljning i skola eller fritidsklubb. Kontanthantering avråds.

I Nordea Swish Företagsverktyg kan användare med grundläggande behörighet se samtliga transaktioner för de Swish-konton de har tillgång till.
Användare med utökad behörighet kan dessutom genomföra återbetalningar av genomförda Swish-transaktioner.

Varje verksamhet ansvarar själv för avstämning och kassaredovisning för sitt Swish-nummer.
Kostnader kopplade till Swish-numret belastar verksamheten. (Pris per transaktion är för närvarande 1,15 kronor.)

För att påbörja självservicetjänsten klicka på Nästa längst ner på sidan.

Skyddad identitet

Personer med skyddad identitet ska inte använda denna självservicetjänst. Ta kontakt med din närmaste chef, så får du hjälp att komma vidare.

Övrigt

Denna tjänst kräver inloggning. Du loggar in i tjänsten med samma datoranvändarnamn och lösenord som du använder när du loggar in på din dator. Så här tar du reda på ditt datoranvändarnamn.

När du har påbörjat en tjänst kan du när som helst spara och återuppta tjänsten vid ett senare tillfälle genom att logga in på Min sida.

Om du har frågor eller behöver hjälp med tjänsten kontakta etjanster@ekero.se. 

Tillbaka till blanketter och andra självservicetjänster

Logga in

Kontakta Ekerö kommun

Besöksadress

Tappströmsvägen 2

Tel: 08-124 571 00

Kontakta kommunen

Länkar

  • Självservicetjänster och blanketter
  • Om personuppgiftslagen

Press och sociala medier

Press- och informationsmaterial

Facebook