För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
I den här e-tjänsten kan du beställa telefonabonnemang, mobiltelefoner, extra surf (datapaket) och SIM-kort till dig själv eller för någon annans räkning.
Vi reserverar oss för ev. prisändringar. Priser angivna i e-tjänsten är ca-priser. Senast uppdaterade priserna hittar du i Ateas webbshop på nedanstående länk.
Klicka här för att se vårt standardsortiment
Om du vill byta abonnemangsform eller beställa flera mobiltelefoner samtidigt vänligen kontakta Servicecenter på servicecenter@ekero.se.
Du loggar in i e-tjänsten med ditt datoranvändarnamn (ex. Kalle Andersson har kallean eller kallean01) och lösenord som du har på din dator. Här hittar du ditt datoranvändarnamn.
Har du frågor om mobiltelefoner och abonnemang kontakta Servisecenter på servicecenter@ekero.se. Klicka på Nästa för att påbörja din beställning.