För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
I den här självservicetjänsten kan du göra en verksamhetsbeställning gällande kommunens byggnader eller utemiljöer. Det kan vara tex att du behöver beställa hjälp att sätta upp hyllor eller montera en garderob.
Beställningen kommer att debiteras till det ansvarsnummer du anger i e-tjänsten.
Om det är ett fel du önskar anmäla så hänvisar vi till vår e-tjänst för felanmälan.
Om din beställning avser att flytta/transportera något tungt tex möbler, kassaskåp eller arkivskåp kan du läsa mer om hur du bokar det på Eknet via vår upphandlade leverantör Eterne. Här kan du även läsa mer om Tornvillan som man kan boka för bortforsling av en mindre mängd grovsopor eller transport av enstaka föremål/produkter: Transport och flytthjälp | Eknet
För att påbörja självservicetjänsten klicka på Nästa längst ner på sidan.
Denna tjänst kräver inloggning. Du loggar in i tjänsten med samma datoranvändarnamn och lösenord som du använder när du loggar in på din dator. Så här tar du reda på ditt datoranvändarnamn. När du har påbörjat en tjänst kan du när som helst spara och återuppta tjänsten vid ett senare tillfälle genom att logga in på Min sida. Om du har frågor eller behöver hjälp med tjänsten kontakta etjanster@ekero.se.
Tillbaka till blanketter och andra självservicetjänster