För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
I den här självservicetjänsten rapporterar du fel gällande kommunens byggnader eller utemiljöer. Om tex ett staket är trasigt på en skolgård eller om något i en av kommunens byggnader har gått sönder.
Vill du lägga en verksamhetsbeställning tex uppsättning av hyllor eller montering av gardinstänger ska du använda vår e-tjänst för verksamhetsbetällningar: Fastighet - Verksamhetsbeställning
Du kan göra din felanmälan dygnet runt i den här e-tjänsten. Ekerö Direkt tar hand om din anmälan på vardagar mellan klockan 08.00 - 16:30 (lunchstängt 12.00 – 13.00).
Om du inte har möjlighet att använda e-tjänsten kan du nå Ekerö Direkt felanmälan för utemiljö och snöröjning/halkbekämpning på telefon: 08-124 576 00 eller Coor felanmälan för fastigheter på telefon: 010-559 53 52.
Journummer
Utanför Ekerö Direkts öppettider kan du ringa direkt till våra entreprenörer om det gäller akuta allvarliga ärenden. För akuta allvarliga ärenden som rör utemiljö eller fastighet kontakta Coor på telefon: 010-559 53 52 För akuta ärenden som rör snöröjning och halkbekämpning kontakta Leja på telefon: 070-918 29 30
Här kan du läsa mer om felanmälan: Kontorsmiljö, fastigheter och utemiljö | Eknet
För att påbörja självservicetjänsten klicka på Nästa längst ner på sidan.
Denna tjänst kräver inloggning. Du loggar in i tjänsten med samma datoranvändarnamn och lösenord som du använder när du loggar in på din dator. Så här tar du reda på ditt datoranvändarnamn. När du har påbörjat en tjänst kan du när som helst spara och återuppta tjänsten vid ett senare tillfälle genom att logga in på Min sida. Om du har frågor eller behöver hjälp med tjänsten kontakta etjanster@ekero.se.
Tillbaka till blanketter och andra självservicetjänster